به گزارش روابط عمومی کاسپین، دومین همایش ملی مدیران مشتری مدار کشور در روز یک شنبه مورخ ۱۹ آذرماه ۹۶ در محل کتابخانه ملی نهاد ریاست جمهوری برگزار گردید ، در این رویداد مهم مدیران و اساتید موفق به ارائه پنل های آموزشی CRM پرداختند ، همچنین در راستای رسالت اصلی این همایش با توجه به مسئولیت خطیر حمایت از مردم آسیب دیده زلزله زده غرب کشور و نواختن زنگ همدلی با این عزیزان با حضور حداکثری رسانه های ملی و فراملی ، شرکت تامین خدمات سیستم های کاربردی کاسپین موفق به دریافت نشان ملی مشتری مداری گردید.