خبر ها

فهرست خبر ها

آرشیو عناوین خبر های وب سایت کاسپین

همکاری کبالت و فینوتک چه دستاوردی دارد؟ / توسعه پلتفرم‌ها با اتصال بوم‌ها

همکاری کبالت و فینوتک چه دستاوردی دارد؟ / توسعه پل ...

سه شنبه ۲۴ تیر ۱۳۹۹ ۱:۱۱ ب ظ

بانکداری باز مجموعه‌ای از سرویس‌های مالی و بانکی است که به توسعه‌دهندگان و شرکت‌ها اجازه می‌دهد تا بتوانند برنامه‌های کاربردی خلاقانه تولید کرده و بر پایه حساب‌ها و تراکنش‌های بانکی به مشتریان سرویس ارائه دهند. بانکداری باز هر مشتری را قادر می‌سازد تا یک بانک شخصی منحصر به‌فرد خود را داشته باشد و بتواند سرویس‌های دلخواه خود را در هر زمان مورد استفاده قرار دهد. حالا چند سالی است که بانک‌های ایرانی به این حوزه ورود کرده و برخی کسب‌وکارها راه افتاده‌اند تا API را به استارت‌آپ‌ها و سایر کسب‌وکارهایی که به این خدمات نیاز دارند، ارائه دهند. شرکت تأمین خدمات سیستم‌های کاربردی کاسپین نیز که ارائه‌دهنده راهکار بانکی در حوزه نرم‌افزار و سخت‌افزار از شرکت‌های وابسته به بانک پارسیان است، با پلتفرم کبالت در حوزه بانکداری باز ورود کرده است. عرضه این پلتفرم در سال ۱۳۹۶ در کاسپین کلید خورد و تاکنون با مجموعه‌هایی مانند فرابوم و فینوتک وارد همکاری شده است. در این رابطه با مجموعه فینتوک و کبالت در خصوص هدف از این همکاری در راستای توسعه بانکداری باز و اقداماتی که تاکنون انجام داده‌اند، صحبت کردیم.

اختتامیه دومین رویداد بینو

اختتامیه دومین رویداد بینو ...

شنبه ۲۴ خرداد ۱۳۹۹ ۹:۱۹ ق ظ

اختتامیه دومین رویداد «بینو» توسط شرکت تأمین خدمات سیستم‌های کاربردی کاسپین وابسته به بانک پارسیان با همکاری شتاب‌دهنده دیموند سه‌شنبه ۲۰ خردادماه در دانشکده فنی دانشگاه تهران برگزار شد. در این رویداد شش تیم که در سال گذشته از بین ۳۸ تیم منتخب شده بودند، به ارائه ایده و محصولات خود پرداختند و قرار بر این شد در رویداد دیگری که هفته آینده برگزار می‌شود، تیم‌های برگزیده انتخاب و جوایزی به آنها اهدا شود.

مراحل ثبت‌نام، ارزیابی اولیه تیم‌های ثبت‌نامی و جلسات ارزیابی مجازی تیم‌های منتخب از بهمن‌ماه سال ۱۳۹۸ برگزار شده و از میان آنها، شش تیم به رویداد نهایی بینو راه پیدا کرده‌اند. در رویداد دیروز، تیم‌های منتخب ضمن ارائه کوتاه از کسب‌وکار خود، توسط تیم داوری ارزیابی شدند.

برگزاری رویداد نهایی جذب و حمایت از ایده های نوآورانه

برگزاری رویداد نهایی جذب و حمایت از ایده های نوآور ...

دوشنبه ۱۹ خرداد ۱۳۹۹ ۹:۳۴ ق ظ

رویداد “بینو”، دومین رویداد ارائه ایده‎ها، محصولات و راهکارهای نوآورانه و فناورانه توسط صاحبان ایده و یا محصول با محوریت حوزه‌های فین تک،اینشورتک، بانکداری باز، بلاکچین و ... است که توسط شرکت تأمین خدمات سیستم‌های کاربردی کاسپین وابسته به بانک پارسیان با همکاری شتابدهنده دیموند برگزار می گردد. مراحل ثبت نام، ارزیابی اولیه تیم‎های ثبت‏نامی و جلسات ارزیابی مجازی تیم‌های منتخب از بهمن ماه سال 1398برگزار شده و از میان آنها، 6 تیم به رویداد نهایی بینو راه پیدا کرده‌اند. در رویداد نهایی بینو که در تاریخ 20 خردادماده 1399 از ساعت 15 الی 17 برگزار خواهد شد، تیم‎های منتخب ضمن ارائه کوتاه از کسب و کار خود، توسط تیم داوری ارزیابی خواهند شد. در این رویداد فرصت شبکه‌سازی و خلق فرصت‌های همکاری بی‌نظیر با بانک پارسیان، شرکت کاسپین و سایر شرکت‎های وابسته به بانک پارسیان امکان‌پذیر خواهد بود.

آغاز همکاری کبالت و فرابوم در حوزه بانکداری باز

آغاز همکاری کبالت و فرابوم در حوزه بانکداری باز ...

چهار شنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ ۶:۲۵ ب ظ

شرکت تامین خدمات سیستم های کاربردی کاسپین و شرکت فرابوم تفاهم نامه مشترکی را در حوزه بانکداری باز منعقد کردند. شرکت تامین خدمات سیستم‌های کاربردی کاسپین در شرایط سختی که به تاثی از تبعات منفی انتشار کرونا ویروس و اثرات مخرب آن بر بازار و کسب و کارهای ایجاد گردیده، با هدف برون‌رفت از سکونی که بر فضای فوق غالب و حاکم گردیده است، همچنین نظر به اهمیت و ضرورت خلق ایده‌ها و نوآوری‌هایی که بر مبنای نیاز مشتری ایجاد می‌گردند تفاهم‌نامه‌ای را در راستای تحول دیجیتال و توسعه بانکداری الکترونیک با هدف خلق تجربه‌های جدید و نوآورانه برای مشتریان و همچنین کاهش هزینه‌های بانکداری مبتنی بر شعبه، با شرکت فرابوم کسب و کاری نوآوری باز با هدف ارائه خدمات یکپارچه بانکداری باز، منعقد نمود. دو پلتفرم "کبالت" و "فرابوم" که خدمات گسترده‌ای به شرکت‌های فین‌تکی، استارت‌آپ‌ها، بنگاه‌های کوچک و متوسط و بسیاری از نهادهای مالی ارائه می‌دهند با رویکرد همکاری و تعامل دوسویه، سرویس‌های بانکی و غیربانکی را به اشتراک خواهند گذاشت.

پیام مدیر روابط عمومی شرکت کاسپین به مناسبت فرارسیدن ۲۷ اردیبهشت روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی

پیام مدیر روابط عمومی شرکت کاسپین به مناسبت فرارسی ...

شنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ ۲:۳۳ ب ظ

بیست و هفتم اردیبهشت‌ماه روز جهانی روابط‌عمومی و ارتباطات صرفا یک عنوان در صفحات تقویم نیست، بلکه سرفصلی از تعهد، تخصص، علم و هنر است. این روز فرصتی است تا به نقش و جایگاه روابط عمومی در جامعه، به عنوان هنر هشتم، بیشتر بیندیشیم. در عصر ارتباطات که هر شهروند به عنوان یک خبرنگار در جریان سازی خبری و گردش اطلاعات در کنار کانون های رسمی تولید خبر ایفای نقش می کند، اهمیت روابط عمومی بیش از پیش نمایان است. تغییر ماهیت ارتباطات و سرعت انتشار اطلاعات در عصر حاضر به گونه ای است که فقط یک روابط عمومی حرفه ای، پویا و متخصص می تواند در مواجهه با رویدادهای مختلف، با اتخاذ یک استراتژی کارا و مناسب، سازمان را از کوران مخاطرات برهاند و به سرمنزل مقصود برساند.

مصاحبه با آقای مصطفی جاویده معاون فناوری اطلاعات شرکت کاسپین

مصاحبه با آقای مصطفی جاویده معاون فناوری اطلاعات ش ...

دوشنبه ۱۱ فروردین ۱۳۹۹ ۱۰:۴۱ ق ظ

آقای مصطفی جاویده معاون فناوری اطلاعات شرکت کاسپین ضمن تبریک سال نو و آروزی موفقیت ، سلامتی و شادکامی برای همگان در سال 99 ، در خصوص عملکرد سال 98 شرکت کاسپین با عنوان "مدیریت راهبرانه کلید افزایش انگیزه کارکنان و بهبود عملکرد سازمان" مطالبی را عنوان کردند:

چگونه مدیریت راهبرانه منجر به افزایش انگیزه کارکنان و بهبود عملکرد سازمان در کاسپین شده است؟

برای بهبود عملکرد سازمان باید بهره‌وری نیروی انسانی را افزایش داد و برای افزایش بهره‌وری کارکنان باید انگیزه آنان را بالا برد. حال سوال اینجاست که با چه عواملی می‌توان انگیزه کارکنان را افزایش داد؟ پدر علم مدیریت کیفیت جهان، دکتر ادواردز دمینگ، معتقد است که حدود ۹۵ درصد مشکلات کسب‌وکارها به سیستم سازمانی و تنها ۵ درصد به کارکنان مربوط است و وقتی با مصطفی جاویده درباره عملکرد سال گذشته شرکت صحبت کردیم از پیاده‌سازی مدیریت راهبرانه مبتنی بر اصول کیفیت دمینگ در کاسپین گفت.

پشتیبانی سرویس‌های سامانه بانکداری باز بالت چگونه صورت می‌گیرد؟

پشتیبانی سرویس‌های سامانه بانکداری باز بالت چگونه ...

شنبه ۱۷ اسفند ۱۳۹۸ ۰:۳۹ ب ظ

حرکت بانک‌ها در مسیر تحول دیجیتال و ورود بازیگران جدید به حوزه بانکی و پرداخت، منجر به شکل‌گیری نیازهای جدید مشتریان شده است. بانکداری باز رویکرد جدیدی از رشد و تعالی بانک‌هاست که این امکان را فراهم می‌سازد تا بانک‌ها در چارچوب قوانین و ضابطه‌های مشخصی برای کسب‌وکارهای کوچک مالی فرصتی را فراهم تا از خدمات بانکی استفاده کنند. در این حوزه شرکت‌های متعددی ارائه‌دهنده خدمات بانکداری باز شده‌اند و شرکت تامین خدمات سیستم‌های کاربردی کاسپین، که ارائه‌دهنده راهکار بانکی در حوزه نرم‌افزار و سخت‌افزار است، با پلتفرم کبالت در حوزه بانکداری باز ورود کرده است. این شرکت، پلتفرم بانکداری باز خود را از سال ۱۳۹۶ راه‌اندازی کرده است و در حال حاضر ۵۶ سرویس در این پلتفرم وجود دارد. با مهران مهدیان، مدیر سرویس‌های نرم‌افزاری شرکت کاسپین در خصوص پشتیبانی سرویس‌های سامانه بانکداری باز کبالت به گفت‌وگو پرداختیم.

حاکمیت امنیت اطلاعات چه دستاوردی برای کسب‌وکار‌ها دارد؟

حاکمیت امنیت اطلاعات چه دستاوردی برای کسب‌وکار‌ها ...

دوشنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۸ ۵:۳۷ ب ظ

امنیت یکی از مباحث چالش‌برانگیز امروز در سطح دنیا و خصوصاً ایران است. صنعت بانکی و پرداخت را شاید بتوان مهم‌ترین صنایع کشور در مقوله امنیت قرارداد. با توجه به حملات متعدد در حوزه سایبری به بانک‌ها و شرکت‌های پرداخت و با توجه به تحریم‌های فعلی، شرکت‌های بومی در تلاش برای ارائه و محصولات و خدماتی هستند که امنیت کسب‌وکارهای حوزه فناوری اطلاعات را تأمین کنند. میثم نجار، مدیر امنیت شرکت کاسپین در این گفت‌وگو به چند سؤال اساسی پاسخ می‌دهد؛ ازجمله اینکه دستاوردهای حاکمیت امنیت اطلاعات برای کسب‌وکارها چیست، چه هزینه‌ای برای کسب‌وکارها دارد و شرکت کاسپین برای حل این مسائل، چه راهکاری دارد.

 کاسپین از سرویس برداشت مستقیم سامانه کبالت رونمایی کرد / متقاضیان دریافت این سرویس چه مراحلی را باید طی کنند؟

کاسپین از سرویس برداشت مستقیم سامانه کبالت رونمای ...

دوشنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۸ ۵:۲۶ ب ظ

شرکت کاسپین، پلتفرم بانکداری باز خود را با نام کبالت از سال ۱۳۹۶ راه‌اندازی کرده است. در این پلتفرم ۵۶ سرویس وجود دارد که برداشت مستقیم به‌عنوان یکی از سرویس‌های کبالت به فین‌تک‌ها و شرکت‌های متقاضی ارائه می‌شود. بهمن‌ماه ۱۳۹۷ بود که رئیس‌کل بانک مرکزی در همایش بانکداری الکترونیک از اجرایی شدن برداشت مستقیم در نظام بانکی کشور خبر داد و خدمات برداشت مستقیم (Direct Debit) را یکی از اتفاقاتی دانست که می‌تواند تاثیر مهمی بر توسعه کسب‌وکارها داشته باشد. درواقع برداشت مستقیم عملیاتی است که کاربران می‌توانند با استفاده از آن، به کسب‌وکارها اجازه برداشت مستقیم از حساب بانکی خود را بدهند؛ در حقیقت دارنده حساب، به بانک اجازه می‌دهد که در صورت درخواست از سمت یک پذیرنده مشخص تا سقف مشخصی را از حساب او برداشت و به‌حساب آن پذیرنده واریز کند. یک سال از هشتمین همایش بانکداری الکترونیک و گفته‌های رئیس‌کل بانک مرکزی می‌گذرد و اکنون شرکت تأمین خدمات سیستم‌های کاربردی کاسپین از خدمت برداشت مستقیم سامانه کبالت به‌صورت انحصاری روی بانک پارسیان، رونمایی کرده است. به بهانه این موضوع با کسری دولت‌خواهی مدیر نوآوری و توسعه بازار و ایمان قنبری مسئول بازاریابی فروش شرکت کاسپین گفت‌وگو کردیم.

واحد محصولات هوشمند شرکت کاسپین چگونه به کسب‌وکارها کمک می‌کند تا آینده را پیش‌بینی کنند؟

واحد محصولات هوشمند شرکت کاسپین چگونه به کسب‌وکاره ...

دوشنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۸ ۵:۰۵ ب ظ

طی سال‌های گذشته در ایران کسب‌وکارهای متعددی برای پاسخ به این نیاز شکل گرفته‌اند و پروژه‌های موفقی را نیز پیاده‌سازی کرده‌اند. یکی از این شرکت‌ها تامین خدمات سیستم‌های کاربردی کاسپین است که با راه‌اندازی واحد کسب‌وکاری هوداد یا محصولات هوشمند از سال ۱۳۹۴ فعالیت خود را آغاز کرده است. سال گذشته، سایت فینوویت (finovate) مقاله‌ای را تحت عنوان «داده یا مرگ» منتشر کرد که به روشنی نشان می‌داد که کسب‌وکارها چگونه می‌توانند از داده‌ها برای موفقیت خود استفاده کنند. قبول داریم که جمع آوری داده‌ها امری بسیار دشوار است؛ البته تجزیه و تحلیل داده‌ها نیز امری است دشوارتر! اما قرار نیست صرفا به‌خاطر سختی‌ها و فراز و نشیب‌های راه عرصه را خالی کنیم. پس برای اینکه به‌عنوان یک کسب‌وکار پیشرو آیند‌ه‌ای روشن داشته باشیم چه کاری باید انجام دهیم؟

کاسپین با سامانه کبالت در مسیر بانکداری باز قدم گذاشته است / چگونه از سامانه کبالت، خدمات دریافت کنیم؟

کاسپین با سامانه کبالت در مسیر بانکداری باز قدم گذ ...

چهار شنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۸ ۳:۵۴ ب ظ

کاسپین در مسیر بانکداری باز

حرکت بانک ها در مسیر تحول دیجیتال و همچنین ورود بازیگران جدید به حوزه بانکی و پرداخت، منجر به شکل گیری نیازهای جدید مشتریان شده است و بانکداری باز رویکرد جدیدی از رشد وتعالی بانک هاست که این امکان را فراهم می سازد تا بانک ها در چارچوب قوانین و ضابطه های مشخصی برای کسب و کارهای کوچک مالی فرصتی را فراهم نمایند تا از خدمات بانکی استفاده نمایند. شرکت تامین خدمات سیستم های کاربردی کاسپین از دو سال پیش در این رویکرد فراگیر وارد شده و در سامانه با ارایه ی سامانه ی کبالت، ارائه خدمات نوین برای فینتک ها را فراهم ساخته است. در این خصوص با پویا حسینی مدیر معماری و زیرساخت شرکت کاسپین به گفتگو نشستیم:

واحد محصولات هوشمند کاسپین چه خدماتی را در اختیار کسب‌وکارها قرار می‌دهد؟

واحد محصولات هوشمند کاسپین چه خدماتی را در اختیار ...

چهار شنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۸ ۳:۵۰ ب ظ

شرکت تامین خدمات سیستم های کاربردی کاسپین در ادامه فعالیت‌های بانکی و راه‌اندازی سیستم جامع بانکی واحدی تحت عنوان واحد محصولات هوشمند تأسیس کرده است. هدف از ایجاد این واحد از سال 1394 بهبود توانایی پاسخگویی به نیازها و تغییرات بازار، روان‌سازی فرآیندها، افزایش توان ارزیابی عملکرد بانک‌ها، ایجاد توانایی رهگیری و پیگیری مشتریان، محصولات، کاربران، اسناد، مستندات، و تراکنش‌ها، براساس انواع شاخص‌های بازاریابی و افزایش قابلیت نظارت بر عملیات بانکی است. دامنه فعالیت‌ها در این حوزه محدود به سیستم بانکی نبوده هر کسب و کاری که مبتنی بر داده باشد و تحلیل داده برای آن ارزشمند باشد می‌تواند هدف شرکت کاسپین باشد. برای اینکه بدانیم این واحد در شرکت کاسپین چه وظایفی را برعهده دارد و چه خدماتی را در اختیار سایر کسب‌وکارها قرار می‌دهد با مدیر محصولات گروه هوشمند این شرکت به گفت‌وگو نشستیم.

شرکت کاسپین در حوزه امنیت چه خدماتی ارائه می‌دهد؟

شرکت کاسپین در حوزه امنیت چه خدماتی ارائه می‌دهد؟ ...

چهار شنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۸ ۳:۳۸ ب ظ

امنیت یکی از مباحث چالش برانگیز امروز در سطح دنیا و خصوصا ایران است. صنعت بانکی و پرداخت را شاید بتوان مهمترین صنایع کشور در مقوله امنیت قرار داد. با توجه به حملات متعدد در حوزه سایبری به بانک‌ها و شرکت‌های پرداخت و با توجه به تحریم‌های فعلی، شرکت‌های بومی در تلاش برای ارایه و محصولات و خدماتی هستند که امنیت کسب‌وکارهای حوزه فناوری اطلاعات را تامین سازند. در این خصوص با مهندس نجار مدیر واحد امنیت اطلاعات کاسپین در زمینه امنیت، خدمات امنیتی و ضرورت پیاده‌سازی آن گفت‌وگویی داشتیم تا بدانیم این شرکت چه خدماتی را در این حوزه ارائه داده است.

کاسپین، با ارائه «پلتفرم کبالت» در حوزه بانکداری باز ورود کرده است

کاسپین، با ارائه «پلتفرم کبالت» در حوزه بانکداری ب ...

چهار شنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۸ ۲:۳۸ ب ظ

اتحادیه اروپا با ارائه نسخه‌های PSD1، PSD2 و PSD استارت‌آپ‌ها و به خصوص فین‌تک‌ها را به بازیگران مهمی تبدیل کرده‌اند. بانکداری باز پل تغییرات نگرش بانک‌ها و تأمل آنها با فین‌تک‌ها شده است و ترس بانک‌ها از ورود بازیگران جدید را از بین برده است. در این حوزه شرکت‌های متعددی ارائه‌دهنده خدمات بانکداری باز شده‌اند و شرکت تامین خدمات سیستم‌های کاربردی کاسپین، که ارائه‌دهنده راهکار بانکی در حوزه نرم‌افزار و سخت‌افزار از شرکت‌های وابسته به بانک پارسیان است، با پلتفرم کبالت در حوزه بانکداری باز ورود کرده است.

شرکت کاسپین رویداد بینو را برگزار می کند

شرکت کاسپین رویداد بینو را برگزار می کند ...

سه شنبه ۸ بهمن ۱۳۹۸ ۴:۳۱ ب ظ

پس از برگزاری موفق رویداد اول با نام " اینو باش" در سال گذشته ، رویداد "بینو" با هدف شناسایی و حمایت از استارتاپ‎ها و ایده‎های برتر در سال جاری توسط این شرکت برگزار می گردد. رویداد "بینو"، دومین رویداد ارائه ایده‎ها، محصولات و راهکارهای نوآورانه و فناورانه توسط صاحبان ایده و یا محصول با محوریت حوزه‌های فین تک، اینشورتک، بانکداری باز، بلاکچین و ... است که توسط شرکت تأمین خدمات سیستم‌های کاربردی کاسپین وابسته به بانک پارسیان با همکاری شتابدهنده دیموند برگزار می گردد.

راه اندازی سوییچ لبه‏ شتاب توسط شرکت کاسپین

راه اندازی سوییچ لبه‏ شتاب توسط شرکت کاسپین ...

دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۸ ۱۰:۳۶ ق ظ

با راه اندازی پروژه سوییچ لبه‏ شتاب کاسپین در بامداد 15 آذر 1398 ؛ نقطه تماس عملیات پرداخت الکترونیک بانک پارسیان با بانک مرکزی از شرکت تاپ به شرکت کاسپین منتقل شده است. گفتنی است در این پروژه سوییچ لبه شتاب شرکت تاپ با سوییچ تبادلی شرکت کاسپین جایگزین شده است. این مهم موجب کاهش پیچیدگی نگهداشت شبکه سوییچ های پرداخت بانک به علت کاهش تعداد سوییچ ‏های عملیاتی است. همچنین متولی نگهداری شبکه سوییچ‏ های پرداخت بانک از دو نهاد به یک نهاد (شرکت کاسپین) تقلیل یافت. این امر باعث شفاف شدن هرچه بیشتر علت موارد مرتبط به اختلال در سرویس ‏دهی شبکه‏ ای سوییچ‏ های پرداخت بانک پارسیان است.

آغاز همکاری شرکت کاسپین و شتابدهنده دیموند

آغاز همکاری شرکت کاسپین و شتابدهنده دیموند ...

چهار شنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۸ ۵:۳۷ ب ظ

تفاهم نامه همکاری مشترک شرکت کاسپین و شتاب دهنده دیموند منعقد گردید. شرکت تامین خدمات سیستم های کاربردی کاسپین به عنوان یک شرکت فعال در عرصه خدمات سیستمهای کاربردی با در نظر گرفتن اهمیت و نقش کار جمعی در ارتقای بهره وری و افزایش کارآیی و نیز لزوم بهره مندی از زیست بوم کارآفرینی کشور و همچنین تجربیات موجود در حوزههای مختلف کسب و کار، درصدد است با استارتاپ های مختلف همکاری نماید تا از این طریق سطح، تنوع و کیفیت خدمات قابل ارائه خود را ارتقاء بخشد. از آنجا که دیموند به عنوان شتاب دهنده با استارتاپ ها، کسب و کارهای نوپا، و موسسات تجاری با سابقه و فعال در عرصه های مختلف کسب و کار در ارتباط میباشد، همکاری شرکت کاسپین و دیموند با هدف جذب ایده های برون سازمانی و همچنین همکاری با استارت آپ ها صورت خواهد پذیرفت.

حضور شرکت تامین خدمات سیستم های کاربردی کاسپین در نمایشگاه کار دانشگاه تهران

حضور شرکت تامین خدمات سیستم های کاربردی کاسپین در ...

چهار شنبه ۲۹ آبان ۱۳۹۸ ۱۰:۵۷ ق ظ

امسال برای اولین بار، نمایشگاه کار در دانشگاه تهران برگزار می‌شود و شرکت تأمین خدمات سیستم‌های کاربردی کاسپین، یکی از شرکت‌هایی است که در این نمایشگاه حضور خواهد داشت. این شرکت با معرفی فرصت‌های شغلی خود، میزبان متقاضیان کار در نمایشگاه کار خواهد بود. به گزارش روابط عمومی شرکت تأمین خدمات سیستم‌های کاربردی کاسپین، کاسپین عضو گروه داده‌پردازی بانک پارسیان است که از سال ۱۳۸۲ در حوزه تهیه سیستم‌های نرم‌افزاری (کربنکینگ، سوییچ، محصولات بانکداری مدرن و…) و همچنین طراحی و پشتیبانی مراکز داده و شبکه تبادل اطلاعات در حال فعالیت است. این شرکت جهت معرفی فرصت‌های شغلی، تعامل بیشتر با دانشگاه و جذب نیروهای مستعد در اولین نمایشگاه کار دانشگاه تهران حضور خواهد داشت.

استخدام کارشناس - کارشناس ارشد جاوا

استخدام کارشناس - کارشناس ارشد جاوا ...

چهار شنبه ۲۰ شهریور ۱۳۹۸ ۹:۵۲ ق ظ

شرکت تامین خدمات سیستم های کاربردی کاسپین (زیرمجمـوعه بانک پارسیان) که از سال 1382 در حـوزه تهیه سیستم های نرم افزاری (کر بانکینگ، سوئیچ بانکی، محصولات بانکداری مدرن و ...) و همچنین طراحی و پشتیبانی سایت های مراکز داده و شبکه تبادل اطلاعات در حال فعالیت است، جهت تکمیل کادر فنی خود در زمینه جاوا دعوت به همکاری می نماید. علاقمندان میتوانند رزومه خود را به آدرس job@caspco.ir ارسال نمایند.

شرکت کاسپین ، اینترنت بانک ریسپانسیو بانک پارسیان را راه اندازی کرد

شرکت کاسپین ، اینترنت بانک ریسپانسیو بانک پارسیان ...

شنبه ۱۶ شهریور ۱۳۹۸ ۵:۲۲ ب ظ

شرکت تامین خدمات سیستم های کاربردی کاسپین، نسخه جدید اینترنت بانک ریسپانسیو خود را در جهت گسترش خدمات بانکداری مدرن در بانک پارسیان راه اندازی کرد. در تشریح برخی از ویژگی های نسخه جدید اینترنت بانک کاسپین می توان به مواردی چون رعایت اصول طراحی مانند یکپارچگی و چشم نوازی در کنار امنیت بالا اشاره کرد. استفاده آسان در تمامی دستگاه ها (موبایل، تبلت ، رایانه و ...)، امکان دسترسی به صورتحساب تقویمی، امکان برگزیده کردن خدمات، قابلیت شخصی سازی پیشخوان و ...  ویژگی های دیگر نسخه ی جدید اینترنت بانک کاسپین می باشد که در راستای افزایش کیفیت و ارتقای خدمات غیرحضوری در بستر اینترنت هم اکنون در دسترس مشتریان بانک پارسیان قرار گرفته است.

شرکت کاسپین سامانه هوش تجاری را در بانک قوامین راه اندازی کرد

شرکت کاسپین سامانه هوش تجاری را در بانک قوامین راه ...

چهار شنبه ۱۳ شهریور ۱۳۹۸ ۶:۰۷ ب ظ

بانک قوامین به منظور توسعه فرایند دسترسی سریع به اطلاعات و تحلیل آن ها در جهت تصمیم سازی آگاهانه تر، سامانه هوش تجاری مبتنی بر انبار داده را توسط شرکت "تامین خدمات سیستم های کاربردی کاسپین" در کلیه شعب آن بانک پیاده سازی و راه اندازی کرد. به دلیل ضرورت چابکتر شدن بانکها در اخذ تصمیمات مکرر و سریعتر توسط مدیران و پاسخگویی سریع و خلاقانه در این مهم، راه اندازی سامانه هوش تجاری در بانک قوامین صورت گرفت که در این سامانه کلیه ماژول های سپرده، تسهیلات، مالی حسابداری مشتریان و داشبوردهای مدیریتی طوری طراحی شده که با بکارگیری فناوری اطلاعات در جمع آوری، ساماندهی، سازماندهی، گزارشگیری دقیق و تحلیل اطلاعات راه حل موثری را برای رفع مسائل مطروحه ارائه می نماید.

سامانه سمات راه اندازی شد

سامانه سمات راه اندازی شد ...

دوشنبه ۱۰ تیر ۱۳۹۸ ۹:۴۴ ق ظ

شرکت کاسپین سامانه سمات را عملیاتی و راه اندازی کرد. اتصال لوتوس به سامانه سمات بانک مرکزی از طریق یک وب سرویس انجام می گیرد. این سرویس به منظور استعلام وضعیت اعتباری مشتریان بر اساس اطلاعات موجود در سامانه متمرکز الکترونیکی تسهیلات و تعهدات که از این پس سامانه "سمات" نامیده می شود استفاده می گردد. این اطلاعات از طریق سامانه لوتوس به سامانه سمات بانک مرکزی ارسال شده و در آنجا تجمیع می شود. تا قبل از راه اندازی سمات اطلاعات وام مربوط به مشتریانی که از بانک پارسیان تسهیلات دریافت می کردند به صورت فایل شده و تحت عنوان فرمهای  x/28  از بانک پارسیان جهت ارسال به بانک مرکزی فرستاده می شد. با راه اندازی سامانه سمات، بانک مرکزی تمام دیتاهای مربوط به مشتریان را در اختیار دارد تا بتواند پاسخگوی استعلام سایر بانک ها برای مشتریان باشد. با راه ا ندازی سامانه سمات تمامی اطلاعات مربوط به مشتریان ، وام، ضمانت نامه ها و وثایق بصورت آنلاین در اختیار بانک مرکزی قرار می گیرد.

راه اندازی سامانه تحلیل حساسیت در سطح شعب بانک پارسیان

راه اندازی سامانه تحلیل حساسیت در سطح شعب بانک پار ...

دوشنبه ۱۰ تیر ۱۳۹۸ ۹:۴۱ ق ظ

سامانه تحلیل حساسیت توسط شرکت کاسپین راه اندازی شد. اندازه گیری عملکرد از جمله بهترین راه های به دست آوردن اطلاعات برای تصمیم گیری در بانک هاست. یکی از راه های اساسی در تنظیم برنامه های بهبود بهره وری وکارایی در سطح یک بانک این است که هر یک از بانک ها پیش بینی از وضعیت خود در آینده نیز داشته باشند و عوامل موثر بر ناکارایی شعب خود را بررسی کنند و با برنامه ریزی مناسب، به اصلاح و هدایت واحدهای ناکارا به سوی بهبود و کارایی بپردازند. یکی ازرویکردهای نسبتا نوین برای بهینه سازی در شرایط عدم قطعیت داده ها، استفاده از تکنیک های تحلیل حساسیت است.

 حضور شرکت کاسپین در مراسم رونمایی ققنوس

حضور شرکت کاسپین در مراسم رونمایی ققنوس ...

شنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۸ ۹:۳۲ ق ظ

شبکه ققنوس روز چهارشنبه 8 خرداد به طور رسمی رونمایی شد و اولین تراکنش روی بلاکچین ققنوس با حضور سرمایه گذاران خصوصی پروژه رقم خورد. این مراسم با حضور داده‌ورزی سداد وابسته به بانک ملی، فن‌آوران هوشمند بهسازان فردا وابسته به بانک ملت، فناپ وابسته به بانک پاسارگاد، داده‌پردازی پارسیان وابسته به بانک پارسیان، شرکت‌های تک‌وستا و شرکت ققنوس در محل دانشگاه خاتم برگزار شد. در این مراسم مصطفی جاویده معاون فناوری اطلاعات و پویا حسینی مدیر معماری نرم¬افزار شرکت کاسپین حضور داشتند.

برگزاری مجمع سال 1397

برگزاری مجمع سال 1397 ...

شنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۸ ۹:۳۱ ق ظ

جلسه مجمع عمومی عادی سالیانه صورتهای مالی شرکت کاسپین با حضور اعضای مجمع؛ مدیرعامل و اعضای هیات مدیره شرکت و کلیه صاحبان سهام و یا نمایندگان آنها برگزار گردید. این جلسه روز چهارشنبه 28/01/1398 در محل شرکت برگزار شد. در این جلسه گزارش عملکرد منتهی به پایان دی ماه 97 شرکت تامین خدمات سیستم¬های کاربردی کاسپین  برای حاضرین جلسه ارائه شد.

دریافت گواهی نامه های امنیتی افتا

دریافت گواهی نامه های امنیتی افتا ...

شنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۸ ۹:۲۱ ق ظ

شرکت کاسپین موفق به کسب سه مجوز خدمات عملیاتی افتا از وزارت فناوری اطلاعات شد.

محصول کاسپین برای پیش‌بینی رفتار و نگه‌داشت مشتریان بانکی، در کنگره TopHPC معرفی شد.

محصول کاسپین برای پیش‌بینی رفتار و نگه‌داشت مشتریا ...

شنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۸ ۹:۲۰ ق ظ

شرکت تامین خدمات سیستم‌های کاربردی کاسپین، یکی از شرکت‌های حاضر در کنگره TopHPC بود که محصولاتش را در زمینه کلان داده را به حاضران در این کنگره معرفی کرد.

تجلیل از برگزیدگان اینوباش

تجلیل از برگزیدگان اینوباش ...

چهار شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ ۱۱:۲۸ ق ظ

مراسم تجلیل از برگزیدگان این رویداد توسط شرکت کاسپین در دوازدهمین نمایشگاه بورس، بانک و بیمه برگزار شد.

سامانه مدیریت ریسک بانک پارسیان رونمایی شد

سامانه مدیریت ریسک بانک پارسیان رونمایی شد ...

یکشنبه ۶ آبان ۱۳۹۷ ۱۰:۵۴ ق ظ

به گزارش روابط عمومی شرکت تامین خدمات سیستم های کاربردی کاسپین؛ بانک پارسیان سامانه مدیریت ریسک را که توسط شرکت کاسپین طراحی شده در همایش رابطین ریسک ، تطبیق و مبارزه با پولشویی رونمایی کرد. این همایش با حضور کورش پرویزیان مدیرعامل بانک پارسیان و معاونین کلیه شعب آن بانک و سایر بانک ها ( سینا، سامان، گردشگری ، ملی و ملت) با هدف رونمایی از سمر برگزار شد.

دوره آموزشی نصب و راه اندازی سامانه FbTi توسط شرکت کاسپین در شرکت پردازشگران سامان برگزار شد

دوره آموزشی نصب و راه اندازی سامانه FbTi توسط شرکت ...

جمعه ۲۰ مهر ۱۳۹۷ ۱۰:۵۱ ق ظ

به گزارش روابط عمومی شرکت کاسپین؛ دوره آموزشی نصب و راه اندازی Fusion Banking Trade Innovation با هدف آماده سازی و آشنایی این شرکت به مدت 40 ساعت برگزار شد. این دوره با حضور مدیران و کارشناسان تشکیل شد و سهیل جهانگیری کارشناس گروه ارزی شرکت، مدرس مباحث مطروحه این دوره بودند.

حضور شرکت تامین خدمات سیستم های کاربردی کاسپین در همایش بانکداری الکترونیک و نظام های پرداخت

حضور شرکت تامین خدمات سیستم های کاربردی کاسپین در ...

یکشنبه ۱۵ مهر ۱۳۹۷ ۱۰:۴۴ ق ظ

هفتمین همایش بانکداری الکترونیک و نظام های پرداخت دوم و سوم بهمن ماه برگزار می‌شود. شرکت کاسپین ضمن حضور در غرفه بانک پارسیان ، با مشارکت در بخش ارائه مقالات تخصصی و علمی از بین صد مقاله ارائه شده و شانزده مقاله برتر پذیرفته شده با حضور گروه معماری نرم افزار خود با ارائه مقاله ای در حوزه کشف تقلب در بین منتخبین بخش مقالات این رویداد نیز حضوری فعال خواهد داشت.

دوره آموزشی FBTI در شرکت تامین خدمات سیستم های کاربردی کاسپین برگزار شد

دوره آموزشی FBTI در شرکت تامین خدمات سیستم های کار ...

شنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۷ ۴:۵۰ ب ظ

به گزارش روابط عمومی شرکت کاسپین؛ دوره آموزشی Fusion Banking Trade Innovation با هدف آماده سازی و آشنایی بانک سینا با این سیستم جامع عملیات ارزی در 14 جلسه به مدت 5 ساعت در سالن آموزش شرکت کاسپین برگزار شد.

دریافت نشان ملی مشتری مداری در دومین همایش ملی مدیران مشتری مدار کشور

دریافت نشان ملی مشتری مداری در دومین همایش ملی مدی ...

شنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۷ ۴:۴۹ ب ظ

به گزارش روابط عمومی کاسپین، دومین همایش ملی مدیران مشتری مدار کشور در روز یک شنبه مورخ ۱۹ آذرماه ۹۶ در محل کتابخانه ملی نهاد ریاست جمهوری برگزار گردید ، در این رویداد مهم مدیران و اساتید موفق به ارائه پنل های آموزشی CRM پرداختند ، همچنین در راستای رسالت اصلی این همایش با توجه به مسئولیت خطیر حمایت از مردم آسیب دیده زلزله زده غرب کشور و نواختن زنگ همدلی با این عزیزان با حضور حداکثری رسانه های ملی و فراملی ، شرکت تامین خدمات سیستم های کاربردی کاسپین موفق به دریافت نشان ملی مشتری مداری گردید.

حضور شرکت کاسپین در سمینار اینترنت اشیاء و داده های عظیم در شهر هوشمند

حضور شرکت کاسپین در سمینار اینترنت اشیاء و داده ها ...

شنبه ۳ شهریور ۱۳۹۷ ۴:۴۸ ب ظ

سمینار اینترنت اشیا و داده های عظیم در شهر هوشمند روز چهارشنبه 1 اذر 96 در محل سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور برگزار شد.

شرکت تامین خدمات سیستم های کاربردی کاسپین برنده بالاترین سطح هوش تجاری کشور شد

شرکت تامین خدمات سیستم های کاربردی کاسپین برنده با ...

دوشنبه ۸ مرداد ۱۳۹۷ ۴:۴۶ ب ظ

تندیس هوش تجاری در سه سطح آماده‌سازی، پیاده‌سازی و بهره‌برداری به برترین‌ها تعلق می‌گیرد و کسب تندیس بلوغ هوش تجاری در سطح بهره‌برداری به‌عنوان بالاترین سطح جایزه هوش تجاری کشور است. شرکت تامین خدمات کاربردی کاسپین موفق به دریافت برترین تندیس هوش تجاری به عنوان شرکت پیشرو در فاز بهره برداری و عملیاتی Bi Exploitation گردید.

سومین مرکز داده «بانک پارسیان» افتتاح شد

سومین مرکز داده «بانک پارسیان» افتتاح شد ...

دوشنبه ۸ مرداد ۱۳۹۷ ۴:۴۳ ب ظ

هم‌زمان با هفدهمین سالگرد تأسیس بانک پارسیان، سومین مرکز داده بانک پارسیان با حضور استاندار سمنان، رئیس اتاق بازرگانی سمنان، مدیرعامل بانک پارسیان، عضو هیئت‌مدیره، معاون فناوری اطلاعات، دیگر مدیران بانک پارسیان و شرکت‌های تابعه و مدیرعامل شرکت تأمین خدمات دستگاه‌های کاربردی کاسپین؛ سومین مرکز داده بانک پارسیان در استان سمنان افتتاح شد.